Klasse PlayerElementCollisionEvent

java.lang.Object
net.risingworld.api.events.Event
net.risingworld.api.events.player.PlayerEvent
net.risingworld.api.events.player.PlayerElementCollisionEvent

@Deprecated(forRemoval=true) public final class PlayerElementCollisionEvent extends PlayerEvent
Veraltet, zur Entfernung: Dieses API-Element wird in einer zukünftigen Version entfernt.
Do not use! Use PlayerGameObjectHitEvent instead!
  • Feldübersicht

    Von Klasse geerbte Felder net.risingworld.api.events.Event

    cancelled, pointer
  • Methodenübersicht

    Modifizierer und Typ
    Methode
    Beschreibung
    Veraltet, zur Entfernung: Dieses API-Element wird in einer zukünftigen Version entfernt.
    Gets the world element.
    boolean
    Veraltet, zur Entfernung: Dieses API-Element wird in einer zukünftigen Version entfernt.
    Gets whether or not the player is currently "touching" (colliding with) the element.

    Von Klasse geerbte Methoden net.risingworld.api.events.player.PlayerEvent

    getPlayer

    Von Klasse geerbte Methoden net.risingworld.api.events.Event

    equals, hashCode, isValid

    Von Klasse geerbte Methoden java.lang.Object

    clone, finalize, getClass, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
  • Methodendetails

    • getGameObject

      public GameObject getGameObject()
      Veraltet, zur Entfernung: Dieses API-Element wird in einer zukünftigen Version entfernt.
      Gets the world element.
      Gibt zurück:
      the world element.
    • isColliding

      public boolean isColliding()
      Veraltet, zur Entfernung: Dieses API-Element wird in einer zukünftigen Version entfernt.
      Gets whether or not the player is currently "touching" (colliding with) the element.
      Gibt zurück:
      true if the player collides with the element (start collision), false if the player is no longer colliding with the element (stop collision). False is only returned if the player collided with the element previously.